اکھلیش نے بچوں کے ساتھ دہلی میں منائی شادی کی 17 ویں سالگرہ


اکھلیش نے بچوں کے ساتھ دہلی میں منائی شادی کی 17 ویں سالگرہ
اکھلیش یادو 24 نومبر 1999 کو ڈمپل یادو کے ساتھ ازدواجی بندھن میں بندھے ہوئے تھے. ان کی بیوی ڈمپل قنوج سے ممبر پارلیمنٹ ہیں، وزیر اعلی 23 کی شام کو دہلی گئے تھے.
سماج وادی خاندان کے مهاسگرام میں ‘امن مگر اسمبلی انتخابات کے تیز ہوتی تپش کے درمیان وزیر اعلی اکھلیش یادو نے جمعرات کو کچھ وقت’ خاندان کے لئے نکالا. شادی کی 17 ویں سالگرہ کے موقع پر وہ رہنما بیوی ڈمپل یادو اور بچوں کے ساتھ دہلی میں رہے.
اکھلیش یادو 24 نومبر 1999 کو ڈمپل یادو کے ساتھ ازدواجی بندھن میں بندھے ہوئے تھے. ان کی بیوی ڈمپل قنوج سے ممبر پارلیمنٹ ہیں اور ان دنوں لوک سبھا میں نوٹبدي پر گرما گرم بحث چل رہی ہے. ایسے میں وزیر اعلی 23 کی شام کو دہلی گئے تھے. یادو کے قریبی ذرائع کا کہنا ہے کہ جمعرات کو وزیر اعلی نے بیوی ڈمپل کو پارلیمنٹ کی عمارت پر چھوڑا اور وسطی حال بھی گئے.
توجہ رہے، وزیر اعلی اکھلیش یادو کئی مواقع پر یہ بات کہہ چکے ہیں کہ تمام ويوستتاو کے باوجود وہ کچھ وقت اپنے بچوں کے لئے نکالنے کی کوشش کرتے ہیں. شام کو بچوں کی تعلیم پر بھی توجہ دیتے ہیں. جب تب وہ بچوں کو اپنے سرکاری پروگراموں میں بھی لے جاتے ہیں. ذرائع کا کہنا ہے کہ شادی کی سالگرہ کے موقع پر اکھلیش یادو نے خاندان کے ساتھ رہنے کے ارادے سے ہی دہلی کی راہ پکڑ لی تھی. تاہم جمعرات کو لکھنؤ میں زیادہ سیاسی سرگرمیاں نہیں تھی.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s